Fenomeno

Stories —

Making of & behind the scenes.

De Uitblinkers

Vele mensen oefenen elke dag met passie hun job uit. Ze werken kei hard, vaak achter de schermen en zonder dat dit in de kijker wordt gezet. Zeker bij een grote voetbalclub zoals Club Brugge, want daar staan elk weekend opnieuw de schijnwerpers op het eerste elftal. Randstad, partner van de club, bracht hier verandering in met ‘De Uitblinkers’.

‘De Uitblinkers’ is een content marketing campagne bedacht door het agentschap Sportizon voor Randstad België en Club Brugge. Fenomeno verzorgde de productie van drie video’s waarin de uitblinkers werden voorgesteld. Drie verschillende mensen die één ding gemeen hebben: heel veel passie voor hun werk en werkgever. Zo maakten we een mooi portret van Pascal Plovie, de materiaalman, Urbain Bauwens, de greenkeeper en Karen Van Riel, poetsdame.

De supporters van Club Brugge konden stemmen op hun favoriete uitblinker en uit de deelnemers aan de wedstrijd werd één iemand gekozen die een dag achter de schermen won met zijn/haar uitblinker. Dit werd Lisa en zij mocht op 23/12 Pascal helpen bij de voorbereidingen van de wedstrijd tegen Antwerp. Van deze dag maakten wij ook een kort verslag.

De vier video’s kan je hieronder bekijken, te beginnen met de drie portretten:

De Uitblinkers: Pascal Plovie, materiaalman.

De Uitblinkers: Urbain Bauwens, greenkeeper.

De Uitblinkers: Karen Van Riel, poetdame.

En tot slot ook het verslag van de dag achter de schermen met winnares Lisa:

Aftermovie van de dag achter de schermen.

Crew
Camera: Bruno Keustermans, Wouter Mertens, Sam Van Olmen
Sound aftermovie: Johan Limbourg
Editing: Bruno Keustermans